Inte en aning om M45 o servolöst har inte hunnit kolla om den har diffat. Vad för diff brukar dom ha? Lamell/slungdiff?D.E skrev:Har inte alla televerkare M45 och servolöst? Tror det ska sitta diffbroms också.
Och hur kollar man de enklast?
Inte en aning om M45 o servolöst har inte hunnit kolla om den har diffat. Vad för diff brukar dom ha? Lamell/slungdiff?D.E skrev:Har inte alla televerkare M45 och servolöst? Tror det ska sitta diffbroms också.
Lamelldiff av typen Dana PowerLok (riktig diffbroms) är vad jag vet den enda diffbromsen som satt i 240. Möjligtvis att de sista årsmodellerna gick att få med slungdiff (Eaton G80) men jag har aldrig sett eller hört talas om någon.Petrolhead skrev:Inte en aning om M45 o servolöst har inte hunnit kolla om den har diffat. Vad för diff brukar dom ha? Lamell/slungdiff?D.E skrev:Har inte alla televerkare M45 och servolöst? Tror det ska sitta diffbroms också.
Och hur kollar man de enklast?
Låter ju bra. Kanske man skulle testa o ta 1000:- för den.GMS skrev:lade ut ett par begagnade sånna på blocket förut för 400:- och det kan jag ju säga var för billigt, fick 6 mail på en halvtimme varav 3 från Norgeså ett i org kartong kan nog betinga en slant
AVG Antivirus Free 2013 kör jag med. Funkar hur bra som helst. Har kört med AVG i drygt tio år och har inte haft några problem alls.Tobbe skrev:Nån som vet nåt bra gratis antivirusprogram?
Häftigt!Hot Rod Nisse skrev:Detta får ni inte missa, en unik Volvo ???... jag fota den utanför bilprovningen för en månad sen... får inte lägga upp bilderna på nätet än !!![]()
http://nwt.se/kil/article1333329.ece
----
Tack för tipset!GT-Mannen skrev:AVG Antivirus Free 2013 kör jag med. Funkar hur bra som helst. Har kört med AVG i drygt tio år och har inte haft några problem alls.Tobbe skrev:Nån som vet nåt bra gratis antivirusprogram?
http://free.avg.com/eu-en/free-antivirus-download
/Håkan
Har kört med F-secure, det som ingår från Telia men det började krångla så tröttnade på det. Laddade ner AVG igår o hittills tycker jag det funkar bra.Volvo245GLT skrev:Antivirusprogram? Oj det var ett tag sen...
Så skönt att vara Windows-fri och slippa tänka på allt sådant!
På tiden det begav sig så var det dock Avast eller AVG som gällde.. Kanske är lika nu också?
Ville man betala så var NOD32 det bästa, och Norton det sämsta skräp man kunde installera ungefär..