Finns det någon som vet var jag kan få tag i helst nya eller mycket fina bakdörrar höger och vänster, trekantig ruta (metall) till höger och vänster bakdörr och skraplist till höger och vänster bakdörr???
Är mycket tacksam för alla tips!
Här finns en gammal Lista reservdelsfirmor.Ute skrev:Har köpt en Volvo 264 och trodde att det inte var så svårt att få tag i karossdelar och reservdelar. Men när jag var på Volvoverkstan i går fick jag höra att de delarna som jag letar efter inte längre är i produktion.![]()
Finns det någon som vet var jag kan få tag i helst nya eller mycket fina bakdörrar höger och vänster, trekantig ruta (metall) till höger och vänster bakdörr och skraplist till höger och vänster bakdörr???
Är mycket tacksam för alla tips!
Tack för svaret! Bilen finns i Tyskland just nu, kan tyvärr inte slägga upp några bilder.MrHide skrev:Hej.
Kul att du hittat en 81a, bästa modellen tycker jag.
Ang bakdörrar passar alla bakdörrar från 244 och 245 till -93.
Finns fortfarande ganska gott om fina dörrar på ex blocket, skrotarna eller om du går på bildelsmarknader.
Listerna är lite värre, söker själv till min 265a dock så hade gcp till min 264 höger bak runt lilla Trekanten. Fråga hos din Volvohandlare om dom har. Har inte sett dom på blocket eller någon skrot på många år
Lycka till med bilen och lägg gärna upp lite bilder.