Cpt Tuttle skrev:En tanke jag får, inte för att jag har erfarenhet av dem själv, men hur är Subaru?
Finns ju hyfsat rymliga kombimodeller tror jag, har till och från haft sveriges mest nöjda ägare, fyrhjulsdrift är ju bra om man tycker vinterkörning är ett problem, japansk kvalitet sägs ju vara bra och subborna känns ju kanske inte lika mainstream som andra japanmärken...
....men det kan vara en dum idé också, jag vet inte, jag bara fick den någonstans ifrån.
Inte alls någon dum ide. Fast det är den senaste modellen som tilltalar mig, och då går de inte pga ja ni vet. (cash)
Härligt att ni kommer med många o bra tips de uppskattas, för det är ju en del olika bilar o välja mellan.
Jag har kört subaru outback, jädra trevlig bil dock ganska gammal modig, det är en diesel utan diesel värmare och permanent 4x4 som gör allt lite törstigare.. dock så är den extremt tråkig inuti, svart plast med svarta stolar och svart allt annat med!
Åkerman Blå Volvo 244gl-90 Suzuki Dr 650-96Volvo 245gl-93
Åkerman skrev:Jag har kört subaru outback, jädra trevlig bil dock ganska gammal modig, det är en diesel utan diesel värmare och permanent 4x4 som gör allt lite törstigare.. dock så är den extremt tråkig inuti, svart plast med svarta stolar och svart allt annat med!
Det borde väl finnas dem som är extra utrustade, du kanske körde en med standard utförande.
ja ska inte säga för mycket för jag är absolut inte subaru expert! Men killen som äger den hävdade att den var fullutrustad sånär som på taklucka och inte största motorn då..
Åkerman Blå Volvo 244gl-90 Suzuki Dr 650-96Volvo 245gl-93