Bästa Familjebil

Här pratar vi om allt mellan himmel och jord.
Götesson

Re: Bästa Familjebil

Inlägg av Götesson »

Cpt Tuttle skrev:En tanke jag får, inte för att jag har erfarenhet av dem själv, men hur är Subaru?
Finns ju hyfsat rymliga kombimodeller tror jag, har till och från haft sveriges mest nöjda ägare, fyrhjulsdrift är ju bra om man tycker vinterkörning är ett problem, japansk kvalitet sägs ju vara bra och subborna känns ju kanske inte lika mainstream som andra japanmärken...

....men det kan vara en dum idé också, jag vet inte, jag bara fick den någonstans ifrån. :oops:
Inte alls någon dum ide. Fast det är den senaste modellen som tilltalar mig, och då går de inte pga ja ni vet. (cash)

Härligt att ni kommer med många o bra tips de uppskattas, för det är ju en del olika bilar o välja mellan.
// Benjamin Filip Götesson
Åkerman

Inlägg av Åkerman »

Jag har kört subaru outback, jädra trevlig bil dock ganska gammal modig, det är en diesel utan diesel värmare och permanent 4x4 som gör allt lite törstigare.. dock så är den extremt tråkig inuti, svart plast med svarta stolar och svart allt annat med!
Åkerman
Blå Volvo 244gl-90 Suzuki Dr 650-96 Volvo 245gl-93
240_kalle
Donator
Donator

Inlägg av 240_kalle »

seat exeo är en billig variant på audi från -02 nånting
gamla bilar rostar, men det gör ju nya också för den delen.

KlöverN #78

ända stressfläkten jag har är denna Bild
Åkerman

Inlägg av Åkerman »

den läste jag om någon gång, men en audi från -02 kostar väl ändå inte 100k, snarare 60 lr nått
Åkerman
Götesson

Inlägg av Götesson »

240_kalle skrev:seat exeo är en billig variant på audi från -02 nånting
Den var ju inte dum, men den är en bra bit över min budget.
Götesson

Inlägg av Götesson »

Åkerman skrev:Jag har kört subaru outback, jädra trevlig bil dock ganska gammal modig, det är en diesel utan diesel värmare och permanent 4x4 som gör allt lite törstigare.. dock så är den extremt tråkig inuti, svart plast med svarta stolar och svart allt annat med!
Det borde väl finnas dem som är extra utrustade, du kanske körde en med standard utförande.
Åkerman

Inlägg av Åkerman »

ja ska inte säga för mycket för jag är absolut inte subaru expert! Men killen som äger den hävdade att den var fullutrustad sånär som på taklucka och inte största motorn då..
Åkerman
Skriv svar