Snacka om att detta blir ruskigt bra!!
AndersM skrev:Ser väldigt bra ut det här bygget. Är dock en modifiering du gjort som jag funderar på och det är pallbocksfästena i tröskellådorna som ju innebär att trösklarna blir rejält uppstyvade på 2 ställen per sida. Kan det vara godkännt i VOC? I Basreglementet punkt 1.3.4 står ju om domkraftsfästet som får egentillverkas utan att det riktigt preciseras hur och var (fast jag anar att de menar på befintlig domkraftsfästes ställe) så om man ska få det till att falla in under den punkten för i övrigt gäller ju att det som inte står i reglementet ska betraktas som förbjudet (Basreglementet under Allmänt) och göra egna fästen i tröskellådorna står det inte någon stans att man får vad jag har sett.
Se det inte som kritik från min sida utan jag vill bara uppmärksamma dig på att du i detta grymmt fina bygge inte får med något som inte är OK och måste ge dig på att modifiera på en nybyggd och nylackad bil utan att allt är OK från början.
Fortsätt annars i samma anda bygget igenom så blir denna 240 en riktig 940-killer![]()
/Anders