Så jag skulle önska att länkar öppnas i nya fönster istället för att ta över aktuellt

Vet inte vilken webbläsare du kör, men firefox ställer du själv in hur du vill göra, oavsett vad forumet säger. Sen vad som händer när man vänsterklickar är en annan femma.Amarace skrev:Har inget med webläsaren att göra utan är kodningen i forumet.
När man klickar på en länk öppnas den per default i samma fönster, men det går att koda om i forumet så default blir i nytt fönster.
Och det är alltså inte flikar jag pratar om, utan nytt fönster.
Att man kan öppna i nytt fönster själv är jag väl medveten om, men det ska man inte behöva göra.
mackan skrev:
"Alla möss" idag har scroolhjul, det är nog där lösningen sitter.
My two cents!
Jag använder också laptop, dock med mus inkopplad...Amarace skrev:mackan skrev:
My two cents!
Nu har ju rätt många procent en bärbar dator, och där finns inget scrollhjul, så det stämmer ju dåligt.
Menmen, jag får låta bli att klicka på länkar då!
Joppe, det går inte att lära en gammal hund att sittaoch använder oftast bara en hand vid surfande.
Kanske bara är jag som är dum men då jag klickar på scroolen så blir de bara nå zoommackan skrev: "Alla möss" idag har scroolhjul, det är nog där lösningen sitter.
My two cents!
Men det är ingen mus, det är en pekplataAmarace skrev:mackan skrev:
My two cents!
Nu har ju rätt många procent en bärbar dator, och där finns inget scrollhjul, så det stämmer ju dåligt.
Joppe, det går inte att lära en gammal hund att sittaoch använder oftast bara en hand vid surfande.
Återigen, har inget med detta att göra, men en bärbar kan ha pekplatta, pekpinne eller kula (omän ovanligt med kula nuförtiden). Men det är ju petitesser att hålla på att märka ord så, jag sa heller aldrig att det fanns en mus, jag sa att scrollhjul saknas. Faktum är likafullt att det inte finns ett scrollhjul, man kan inte anta att alla har sånt.mackan skrev:Men det är ingen mus, det är en pekplataAmarace skrev:mackan skrev:
My two cents!