Tänkte att fler kanske kan ha användning av det i framtiden.
Faults must be cleared for the light to go out. Use an 18 - 22 gauge solid wire with 1/4 to 1/2 inch of insulation stripped from the ends.
Remove the small cover that says SRS on it next to the cigarette lighter and remove the lighter knob. Insert the end of the jumper you made into the cross opening so it is gripped by the clip inside. Arrange the wire so you can touch the other end of it to the grounded metal ring of the
cigarette lighter.
Turn the ignition on so the dash warning lights are on and wait 15 seconds.
Ground the test terminal for 2 full seconds. The SRS light will flash immediately when the connection is first broken. This is not a fault code. The light will then flash one to ten times for the code. The light will then come back on.
Without turning the key off, clear the fault codes.
Ground the test terminal 3 times for at least 0.25 seconds each time all within a period of 1.5 to 5 seconds. It will probably take several tries to get the rhythm.
The lamp will go out for 4 seconds, re-light for 3 seconds, and then go out. If the light does not stay out, then there is still a fault present and you will need to go further in to it.
Infon hämtat från-> http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/ ... -SRS1.html
jag gjorde så att jag satte på tändningen räknade 1001, 1002, 1003-> 1020 sakta sen drog jag en sladd från kontakten bakom srsmärket i mittkonsolen till valfri jordpunkt och räknade 1001 ->1004 sen lyfte bort den vilket fick lampan att blinka till och sen efter ett tag blinkade den x antal gånger efter det gjorde jag om det igen och den blinkade samma x antal ggr då satte jag dit sladden på jord räknade 1001 lyfte 5cm sen på jord igen räknade 1001 lyfte 5 cm på jord igen 1001 och sen lyfte bort den då lyckades jag nolla felminnet och lampan stannade släkt efteråt

Felkoder finns här -> http://www.volvoclub.org.uk/faq/ElectricalSRS.html
Dock tror jag de är till 700/900 serien men borde vara samma
//Andreas