Skräptråden

Här pratar vi om allt mellan himmel och jord.
Lazze S

Re: Skräptråden

Inlägg av Lazze S »

Fick hem en Tens-apparat som ger små elstötar till muskulatur och nerver i ryggen. Jösses vad skönt. Drivs bara med 2 R6 så ingen risk för att det ska bli nån farlig ström. Kostar 100.- i månaden i 6 månader, sen får man behålla den om man behöver den. Dom har provat med akupunktur i ryggen, men min kropp reagerade inte på det.
Fy vad kallt det var på skroten i går. Brrrrrr.!
Amarace

Inlägg av Amarace »

Styrde rakt fram för mig i en korsning idag (halkigt o körde väl för fort), o när ja skulle dra handbromsen för o få sladd så man inte skulle in i snödrivan så fick ja inte tag i spaken, hade handskar ivägen mellan sätena :(

Så framblinkers samt framljus på vänster sida for åt skogen, samt grillen. SÅ nu måste jag försöka hitta det till rimligt pris till en 940. (ytterligare en anledning att jag inte ska ha så ny bil, hade det varit 240 el 140 hade jag ju haft sånt liggandes).
Amazon-66 | 144-70 | 145-69 | 242DL-75 | 244GL-79 | 745GL-88
Bild
robin_moppe

Inlägg av robin_moppe »

budade hem kromade skärmkanter till 240in på tradera som jag väntar på nu ,har även bokat nya fälgar till bilen med så den blir fin till våren :)
volvo 240 -88 http://www.garaget.org/robinmoppe
saab 96 -76
kojwen

Inlägg av kojwen »

Amarace skrev:Styrde rakt fram för mig i en korsning idag (halkigt o körde väl för fort), o när ja skulle dra handbromsen för o få sladd så man inte skulle in i snödrivan så fick ja inte tag i spaken, hade handskar ivägen mellan sätena :(

Så framblinkers samt framljus på vänster sida for åt skogen, samt grillen. SÅ nu måste jag försöka hitta det till rimligt pris till en 940. (ytterligare en anledning att jag inte ska ha så ny bil, hade det varit 240 el 140 hade jag ju haft sånt liggandes).
Jag har en grill liggandes om det är intressant.
Jim

Inlägg av Jim »

Jaha då har man nog kommit fram till vad de blir för färg på 244an. lite kommer man nog sticka ut iaf!
Bild
Volvo 244 -84
Volvo 760 -82 GLE "Usa"
DandanRacing

Inlägg av DandanRacing »

mackan skrev:Jaha, då har man slängt ytterligare några hundra i sjön!
Köpte en 245 förrförra veckan, tänkte inte på att den var påställd då den stått länge och inte brukades längre + att jag var där sent och skrev papper.
Så det resulterade i 10 dagars extra super dyr försäkring alá 100 spänn om dagen. Fick papperna idag så har inte kunnat ställa av den tidigare heller

Fler som lyckas :p?
Jo jag har med lyckats, men jag ringde o beklagade mig över ensam familjeförsörjare, bilen ändå hade trasig motor osv och när inte det funka så svor jag ett tag över detta Pip landet :lol: så jag fick det förlängt 2 månader så jag kunde samla ihop lite pengar o sen några veckor efter jag betalat kom det ett utbetalningskort hem på posten med samma summa tillbaka :shock: :o :) :o :D Så något rätt måste jag lyckats med :?

Såg en gång på Soe.se att posten hade slarvat bort en killes ägarbytespapper på hojen i 2-3 månader så han åkte på att betala 20.000:- tydligen har posten ingen garanti att breven måste komma fram och på Tff sa de betala eller hamna hos kronofogden :shock: :evil:

//Andreas
-------------------------------------------------------------------
Me and spelling is like oil and water.
Råda
Donator
Donator
Kontakt:

Inlägg av Råda »

Jonas Anderot
Råda
Donator
Donator
Kontakt:

Inlägg av Råda »

Kom på posten idag
Bild
Jonas Anderot
Baloo

Inlägg av Baloo »

Lazze S skrev:Fick hem en Tens-apparat som ger små elstötar till muskulatur och nerver i ryggen. Jösses vad skönt. Drivs bara med 2 R6 så ingen risk för att det ska bli nån farlig ström. Kostar 100.- i månaden i 6 månader, sen får man behålla den om man behöver den. Dom har provat med akupunktur i ryggen, men min kropp reagerade inte på det.
När jag väntade Louise så lånade vi en sån tens apparat men jag hann aldrig att prova den. Nu är jag gravid igen i vecka 31 och funderar om den verkligen hjälper något?
Är en tjej som har skin på näsan, så akta er små pojkar..*ler*
Falo

Inlägg av Falo »

Tveksam till att den hjälper mot graviditet.. framför allt inte om du redan är gravid? ;-) f´låt kunde inte låtabli :-)
Djo

Inlägg av Djo »

Falo skrev:Tveksam till att den hjälper mot graviditet.. framför allt inte om du redan är gravid? ;-) f´låt kunde inte låtabli :-)
hahaha fick samma tanke jag med :lol:
Nu är det slut på 240 tiden, Bilen såldes 2017-04-30 till en Volvo tokig värmlänning.
Hot Rod Nisse
Kontakt:

Inlägg av Hot Rod Nisse »

En fejkad svensk polisbil på en gata i USA !! 8-)

http://atencio.tumblr.com/post/10831963 ... oaks-ranch

Bild
Hilmer

Inlägg av Hilmer »

Lazze S

Inlägg av Lazze S »

Baloo skrev:
Lazze S skrev:Fick hem en Tens-apparat som ger små elstötar till muskulatur och nerver i ryggen. Jösses vad skönt. Drivs bara med 2 R6 så ingen risk för att det ska bli nån farlig ström. Kostar 100.- i månaden i 6 månader, sen får man behålla den om man behöver den. Dom har provat med akupunktur i ryggen, men min kropp reagerade inte på det.
När jag väntade Louise så lånade vi en sån tens apparat men jag hann aldrig att prova den. Nu är jag gravid igen i vecka 31 och funderar om den verkligen hjälper något?
För mej har den hjälpt, om så bara för några timmar. Låg på sjukan sön-mån med smärtor kring njuren men dom hittade ingen orsak. Kan vara värk från ryggraden som sprider sej utåt. Är liggandes några dar nu på vila. När jag opererades förra året fick jag epiduralbedövning i ryggen under första veckan. Effektivt, men ena benet blev tungt som betong. Används ofta vid förlossningar annars.
Användarens profilbild
Joppe_Johndeere

Inlägg av Joppe_Johndeere »

Fick äntligen upp min nya taklampa ikväll!

The HomeChrome Edition! Haha :lol:

Bild
No Turboshit Just Real Power!
http://www.garaget.org/Joppe_Johndeere
Hot Rod Nisse
Kontakt:

Inlägg av Hot Rod Nisse »

Ladda upp egen bild till en tröja, kanske en egendesignad volvo-logga... jag testa min signaturbild... jag har inte beställt någon tröja så jag vet inte hur resten av sidan funkar, har bara testat att ladda upp bild !!

http://www.vistaprint.se/vp/ns/easypath ... 36&ag=true

Bild
D.E

Inlägg av D.E »

Vad är det med dig och ryska sidor Stellan? :)
'76 245L Turbo
'83 242DL
Skriv svar