Vadå ryska sidor, vad menar du.. jag vet inget om ryska sidor !??D.E skrev:Vad är det med dig och ryska sidor Stellan?

jag är ute och söker info om rysktillverkade motorfordon, både bilar och tunga fordon som lastbilar och bussar !!!!

--
Vadå ryska sidor, vad menar du.. jag vet inget om ryska sidor !??D.E skrev:Vad är det med dig och ryska sidor Stellan?
Götesson skrev:Hittade denna video när jag hade lite långtråkigt. Den är rätt så skrämmande, vet inte om det är ett rally eller prova på bana. Men de är ingen säkerhet involverad iaf.
Inga bälten eller burar, till och med en som åker i en bubbla cab med två passagerare som är väldigt nära att välta.
http://www.youtube.com/watch?v=0xwc54G2Ur8
Låter ju inge trevligt alls det där hade inte vågat haft kvar mina saker där om jag var du iallafal.GT-Mannen skrev:Då var det dags igen.För ganska exakt två månader sedan hade jag påhälsning i mitt källarförråd. Inget stals då, men det var en j***a röra där. Var nyss nere i källaren och skulle in i förrådet för att hämta lite prylar. Då ser jag att det hänger ett rött hänglås på dörren så det går inte att komma in där överhuvudtaget. Så i morgon ska jag ringa till bovärden och snacka lite (det röda hänglåset tillhör bostadsbolaget). Tycker att dom borde lämna ett meddelande när dom ser att det står olåst. Trist om man måste köpa nytt hänglås varannan månad. Finns ju bättre saker att slänga ut pengar på.
Polisanmälan kommer givetvis att göras, men inte förrän jag vet om något är stulet ur förrådet.
/Håkan
Sorry, de har jag missatHot Rod Nisse skrev:Götesson skrev:Hittade denna video när jag hade lite långtråkigt. Den är rätt så skrämmande, vet inte om det är ett rally eller prova på bana. Men de är ingen säkerhet involverad iaf.
Inga bälten eller burar, till och med en som åker i en bubbla cab med två passagerare som är väldigt nära att välta.
http://www.youtube.com/watch?v=0xwc54G2Ur8
Hmm... har du missat Youtube-tråden, där ska alla filmer ligga ju !!!![]()
http://forum.svenska200klubben.se/viewt ... ?f=5&t=229
-----
Det är nog ingen mer säkerhet idag heller. Vem som helst får köra på Nürburgring för €50 eller så när det inte är något lopp som pågår.Götesson skrev:Hittade denna video när jag hade lite långtråkigt. Den är rätt så skrämmande, vet inte om det är ett rally eller prova på bana. Men de är ingen säkerhet involverad iaf.
Ne de är nog ingen säkerhet där. Tittade på några nyare klipp därifrån och det är många som åker därifrån gråtande med en ferrari eller dylikt med intryckt front.D.E skrev:Det är nog ingen mer säkerhet idag heller. Vem som helst får köra på Nürburgring för €50 eller så när det inte är något lopp som pågår.Götesson skrev:Hittade denna video när jag hade lite långtråkigt. Den är rätt så skrämmande, vet inte om det är ett rally eller prova på bana. Men de är ingen säkerhet involverad iaf.
Okej, det låter ju som en bra dealDandanRacing skrev:Vad jag har läst gäller inte försäkring och man får betala det man har sönder runt banan tex skyddsräcken o liknande![]()
//Andreas
Beror på hur man ska definiera bra? Det är ju en stereo från 70-talet och komponenterna i den åldras och slits tyvärr.Tobbe skrev:Luxor dirigent 7000, är det bra ljud i en sådan?
Ja jag menar bra för den tiden. Vad är lytar och var brukar dom sitta? Ta bort oxid från pottar är det komplicerat eller klarar man det om man inte pysslat med sådant här innan? Är 500:- ett bra pris om man får med högtalare och ett kassettdäck?Volvo245GLT skrev:Beror på hur man ska definiera bra? Det är ju en stereo från 70-talet och komponenterna i den åldras och slits tyvärr.Tobbe skrev:Luxor dirigent 7000, är det bra ljud i en sådan?
Går man igenom den och byter ev. dåliga lytar samt tar bort oxid från pottar och kontakter så skulle jag vilja påstå att den ger ett mycket bra ljud, som tveklöst klår det mesta av det man brukar hitta på ElGiganten, Mediamarkt etc..
Luxor byggde riktigt fina grejer, och "Made in Sweden" på sådana prylar får man allt leta länge efter idag!..
Kan intenågon av moderatorerna flytta denna fråga till rätt kategori?Erik skrev:Orkar inte starta en ny tråd, tar det snabbt här ist
Om den bakre bränslepumpen i tanken är trasig, brukar man kunna köra bilen då?
Jag misstänker att den är trasig, då den blir otroligt svårstartad och går som en påse nötter när det är lite bränsle kvar i tanken..
Tänkte att trycket som blir av en full tank hjälper den trasiga pumpen? Vet att det funkar på dom äldre 940..
MVH
Edit: kanske vore bra att skriva att det är en 244 88b b230f det handlar om