skulle dock behöva en tvätt

Edit: Nyss monterat det, och den skulle sitta fast bakom bälteslåsen,
Fast du skulle inte ha det eftersom det är på tradera?
Ghurra skrev:Fast du skulle inte ha det eftersom det är på tradera?LuvaN skrev:Fått hem armstödet nu, och det verkar fästas som vanligt bara vid sidan av konsollen!
skulle dock behöva en tvätt
http://forumbilder.se/images/5c1020121220026808.jpg
Edit: Nyss monterat det, och den skulle sitta fast bakom bälteslåsen,
Du får skaffa fler kataloger helt enkeltschassen skrev:jag har en fråga. vindavisaren till baklucan på 245. Jag har flera tillbehörsbrochyrer men den finns INTE upptagen i en enda.
Tolkar det som att detta vanliga tbh INTE är volvo orginal. Inte heller i dom nr av volvo katalogen som jag har 90 talet.
Mvh Hans.
Inte en aning faktiskt, kan ta lite bilder senare och lägga upp. Dock är den söndermålad så kan kanske vara svårt att se hehe.Lazze S skrev:Du har inte fått tag på till USA-modellen ?
Spoilern till vänster är 81 och nyare och den till höger är 80 och äldre men även till Usa marknaden med alu-kofångareProsten skrev:Nu har jag varit å fotat spoilern och även inspekterat den närmare, och nog satt den ett Volvo klistermärke på insidanÄr detta alltså usa läppen?
Absolut vet jag ju att den till vänster är 81 å nyare, la den där för att jämföra med hehe. Men då har jag ju fått reda på vad den andra är till iaf, tack så mycketVolvo244gl skrev:Prosten skrev:Nu har jag varit å fotat spoilern och även inspekterat den närmare, och nog satt den ett Volvo klistermärke på insidanÄr detta alltså usa läppen?
bild
bild
bild
bild
Spoilern till vänster är 81 och nyare och den till höger är 80 och äldre men även till Usa marknaden med alu-kofångare
en sådan skulle jag vilja hittaProsten skrev:Haha kung attiralj