Nu är det du som kastar i batteriet och provar och ser fall skönheten startar

Jajjemen!volvoyamha skrev:Härligt jim
Nu är det du som kastar i batteriet och provar och ser fall skönheten startar
jaha. tack!Jim skrev:
Jaha. 240 äldre än 80 eller vad de va så sitter de vita sånna där plastgrejer
Är säkert som de va på min tidigare, vanliga lampor spelar ju ingen roll vart jord och plus är men de gör de på diodlampor. så jag fick ta och klippa av jorden och ena pluskabeln till positionsljusen sen byta plats på dom. tror de finns bilder på första sidan, om inte annat kan jag fixa några bilder om de skulle va såAxelGLT skrev:[ig]http://i.imgur.com/c1Q4o.jpg[/img]
Hur fasiken fick du dina positionslampor att funka?
Jag beställde vita 2 poliga från diodhuset.se och dom vill inte fungera, så mina måste modifieras. Dom fungerar bara på parkeringsljuset.
Nee där har vi nog bekymret! tyg inredning är de, men är ju på jakt efter golvmatta och plastdetaljerna. för stolar och baksäte ska jag försöka leta från nån annan bilmodell men de behöver jag ju inte nu direkt. utan golvmatta är viktigastDjo skrev:uch va löv du hade där då haha inte konstigt det blir blött på golvet ditt. äre svart tyg inredning eller svart skin?
Ja allt funkarAxelGLT skrev:Fungerar både parkeringsljuset och varselljuset då?
Får kolla gångjärnenDjo skrev:äre så även med orginal huven för isånnafal äre nog gångjärna som håller på att ge upp såg ut så på 240 i ena hörnet där hade dom bytt gångjärnet men efter några öpningar så gick gångjärnet av för mig.
jo är endel plast hur ska du göra med den klä den i skin eller något? har funderingar på att klä det i skin i min men det får vi se hur jag gör med.
Joo slipper man ligga under och jävlasjohn skrev:Såg väldigt smidigt ut att komma åt med stolsfästet borta
Ska bli kul att följa
//John
Joo men de kommer senare!Djo skrev:någraq varv bort på fjädrarna ska du se att det där blir fin fint![]()
nice med svart interiör.
Tackar!Djo skrev:Ser fint ut det här