Skräptråden
-
Re: Skräptråden
roligt skaffat 25mm spacers ja då äre ju annan jävla gäng jävel fast det står att det är till 200-700-900 blä vilket jäkla mög får byta 10nya hjulmutrar mot andra och köpa 10 stycken annan med annan stigning jävla rappel men får väll tryck ditt spacer fan med hjulmutrarna till plåtfälg för att testa då alltid äre något fan va dyrt allting är med bilar och inte kan sakerna vara rätt heller kollat på fler ställen är samma gängstigning på alla fan tänkte fel när jag såg gängstigningen men fan ståre 240 så ska det fan passa tycker jag.
Sådär då har jag fått skrivit av mig lite phu.
FÖRESTEN HAR EN DUETT A-TRAKTOR TILL SALU 38 tusen pm mig om intresse finns är i Dalarna vill få den såld innan vintern då jag tar körkort och ej har garage plats till den.
Sådär då har jag fått skrivit av mig lite phu.
FÖRESTEN HAR EN DUETT A-TRAKTOR TILL SALU 38 tusen pm mig om intresse finns är i Dalarna vill få den såld innan vintern då jag tar körkort och ej har garage plats till den.
Nu är det slut på 240 tiden, Bilen såldes 2017-04-30 till en Volvo tokig värmlänning.
-
Haha, ja den som påstått det har ju koll då det är UNF-gänga till 200 och metrisk på 7/900.
240-lös stackare som haft 245 L -78 samt. 245 GL -81
-
hitta en splitt ny vindavisare till takluckan hemma igår! vad kan den vara värd? låg i oöppnad orginal kartong!
-
jamen det var ju typiskt viste ej att det var metriskn standard på 7-900 menmen farsan hitade iallafal 10 hjulmutrar från en gammel toyota vi haft så kan sätta fast hjulena med dom dom är typ lika måste dock endå skaffa nya eller byta så jag kan bulta fast spacern typiskt vilken tur då sen får jag köra med olika låsmutrar fram och bak vilket jävla hoppplok detta blir menmen får gå så iår iallafal.Cpt Tuttle skrev:Haha, ja den som påstått det har ju koll då det är UNF-gänga till 200 och metrisk på 7/900.
Nu är det slut på 240 tiden, Bilen såldes 2017-04-30 till en Volvo tokig värmlänning.
-
Hej!PontusJohansson skrev:hitta en splitt ny vindavisare till takluckan hemma igår! vad kan den vara värd? låg i oöppnad orginal kartong!
Du har PM.
/Tommy
-
Bytte ok och skiva mm fram på en 945a idag åt en tjej. En kolv hade fastnat ute så den hade tuggat ena belägget ända in till stålet. Smart gjort av killen som hjälpte henne byta belägg fram för bara några månader sen. Hon ska besikta den i morron bitti. Blev bjuden på laxsallad som tack för jobbet. Hade nog helst velat byta på båda sidor, men hon hade bara råd med den som krångla. Hos Biltema kostade allt till en sida ca 1500.-
-
- Kontakt:
- Joppe_Johndeere
Köpt en (bil) till....Kan väl knappt kalla det bil då det är en ford.... 1k för 1års bes 
Den ska dödas totalt!!!

Den ska dödas totalt!!!

No Turboshit Just Real Power!
http://www.garaget.org/Joppe_Johndeere
http://www.garaget.org/Joppe_Johndeere
-
Fick en 2 på en bromsslang fram på bes och tänkte de var lika bra att byta alla. Sprutade på 5-56 på alla nipplar för de brukar ju vara lite svårt att få loss dem, gjorde detta ca 1-2 veckor lite då och då, och tänkte de skulle göra susen.
Men jag fick inte loss en enda nippel i användbart skick, dem var gjorda i mässing tror jag inte säker men dem var så mjuka att man inte kunde testa lossa dem utan att dem blev rundade
Så blev att åka till biltema och köpa 10 m kopparrör, nipplar och även ett dubbelkoningsset.

Funkade skit bra, enligt mig iaf. Köpte dock för lite nipplar så har inte gjort färdigt allt än. Skönt att de kommer vara är nytt iaf.

Så blev att åka till biltema och köpa 10 m kopparrör, nipplar och även ett dubbelkoningsset.

Funkade skit bra, enligt mig iaf. Köpte dock för lite nipplar så har inte gjort färdigt allt än. Skönt att de kommer vara är nytt iaf.

// Benjamin Filip Götesson
-
Jobbar hela denna vecka På Pride. God mat bjöds vi på på Hilton Hotell före starten. Träffat många kända som Mona Sahlin och Babsan. Dom flesta bara susar förbi en och jag minns då inte vem som är vem, så dom får lugna sej i sin kö. Haffade en lyst kille åt polisen så dom blev nöjda. Fick ett gäng nyckelringar med V70XC i polisutförande, vilket är passande då jag sparat lite nyckelringar med Volvo på.
-
Äntligen är Pride över. Gårkvällen var det mest att jaga plankare, så jag fick aldrig tillfälle att se vilka artister som uppträdde. Blev intervjuad av DN i deras fredagsupplaga.
-
Nu har jag skaffat mig en Toyota Corolla från 97.
Tjejen ska börja övningsköra, så det blir fint till det, plus att det är en bra bruksbil..
Det tråkiga är att jag måste göra mig av med min 240, då den bara har stått i nästan 2 år.
Och jag behöver ha den p-platsen till Toyotan..
Tjejen ska börja övningsköra, så det blir fint till det, plus att det är en bra bruksbil..
Det tråkiga är att jag måste göra mig av med min 240, då den bara har stått i nästan 2 år.
Och jag behöver ha den p-platsen till Toyotan..
-
- Kontakt:
Denna volvo är en FD polisbil från den amerikanska delstaten Maine, hitta bilden inne på forumet Copcar !!

-
Fick ett kul minne från Pride. Veolia som kör bussarna delade ut kondomer som säkerhetspaket. SL delade ut såna där buss/tågkort som man laddar i Prideflaggans färger. Dom gick som smör. Dom delade även ut 50cl flaskor med mineralvatten i Pridefärger.
-
Hur kommer det sig att den extra instrumentkåpan som sitter ovanpå brädan är så hutlöst dyr? Var det ett sällsynt tillbehör även på den tiden då det begav sig? Hittade nyss en sådan på blocket, för den ringa summan av 6,000:- svenska riksdaler.. :O
-
Jag antar att det handlar om tillgång och efterfrågan. Detta tillbehör måste då vara extremt ovanligt, då priset är en skandal.GMS skrev:Hur kommer det sig att den extra instrumentkåpan som sitter ovanpå brädan är så hutlöst dyr? Var det ett sällsynt tillbehör även på den tiden då det begav sig? Hittade nyss en sådan på blocket, för den ringa summan av 6,000:- svenska riksdaler.. :O
Vive la revolution pacifique!
-
alla vill ha det men ingen som säljer(nästan). om jag inte minns helt fel så kostade dom på volvo ca 600kr när dom sålde dom... det var med mätare i.Modspojken skrev:Jag antar att det handlar om tillgång och efterfrågan. Detta tillbehör måste då vara extremt ovanligt, då priset är en skandal.GMS skrev:Hur kommer det sig att den extra instrumentkåpan som sitter ovanpå brädan är så hutlöst dyr? Var det ett sällsynt tillbehör även på den tiden då det begav sig? Hittade nyss en sådan på blocket, för den ringa summan av 6,000:- svenska riksdaler.. :O

-
Nya kostade dom utan instrument 5-600.-, men dom utgick snabbt. Sålde 2 till några på forumet, den senaste för 400.- Sen har priset bara sprungit iväg då efterfrågan är större än tillgången. Har 1 kvar men den får ligga tills jag blivit av med bilen. Då kommer även annat att läggas ut som jag sparat på.GMS skrev:Hur kommer det sig att den extra instrumentkåpan som sitter ovanpå brädan är så hutlöst dyr? Var det ett sällsynt tillbehör även på den tiden då det begav sig? Hittade nyss en sådan på blocket, för den ringa summan av 6,000:- svenska riksdaler.. :O
-
- Donator
- Kontakt:
-
Men inte original taklucka däremot 

Amazon-66 | 144-70 | 145-69 | 242DL-75 | 244GL-79 | 745GL-88