Tar vid där jag sluta sist å beskriver fram till dags datum.

Inpassa stänklappar å dess fästen.'
Sen blev de dags å flytta över till min "lackverkstad", har väl haft bättre förutsättningar men de funkar detta med

Slipgrundad å hade jag inte missa 2 bucklor på taket som jag fick efterspackla å slipgrunda ingen.

Dags för fram dörra å få sig en behandling blev bred spackling å långraka å blev riktigt raka å fina men vilket jobb.

Kom även fram till att original huven fick vika hädan då den var rostigare än rostigast på insidan å hade en som var rak men som släppt från innerstommen å hade en som var böglig men inte så farligt tyckte ja men oj så fel jag hade blev mycke rikta å spackla slipa på denna.

Men tillslut så blev den hyfsad.
Men ni kanske vill se några bilder på den gröna färgen??

Började med å lackera bagaget

Här e de så ny lackat de kan bli men var så otroligt nöjd med färgen så var bara tvungen å fota

Börjat få dit baklampor å bakruta alla rutor utom i fram blir filmade med ljus toningsfilm har 2 framrutor som är original svagt röktonade blir nog perfekt

Drage in kablarna ingen montera nummerplåtsbelysning

Lite ny asfaltsmatta nu börja de bli roligt

Satt en extra matta på denna sidan med. Tänkte jag skulle isolera lite extra nu när den ändå är urplockad. Har satt extra på insidan julhusen bak med men har ingen bild på de. Även spruta reservhjulsbaljorna med boddy på insidan innan jag lacka bagaget. Samt synns de jag spruta på lite rostskydsmedel i bakskärmarna.

Lite extra dämppappa på bagageluckan skadar inte heller skönt å slippa vibererande plåtar om man skulle idas montera in någon popplåda.

Hittat in en instrumentbräda med å allt funkar även TANKMÄTAREN!!!

Bakifrån bara bakdörrarna kvar ska lackas i helgen om tiden räcker till, Ska även dra på reservhjulsbaljorna boddy.

Ja å ungefär såhär ser det ut just nu. har dock gjort sådant som inte synns å är ju de som tar mest tid när man gör något sånt här. Blandannat isolera insidan motorhuv rostskyddat insidan av taket sprutae in rejält me rostskydd i falsen taket/dropplisten å runt framrutan.
Å Sen väntar jag på delar så jag kan fortsätta montera ihop den trodd de skulle dyka upp framruta å listclipps stag till framskärmarna nu till helgen men tji fick jag

MEn allt för denna gången går sakta men säkert frammåt