Vad tusan är de där för nått ?! Hembränningapparat ?

Vad tusan är de där för nått ?! Hembränningapparat ?
Jepp, jag använder då samma till båda.Joppe_Johndeere skrev:Är det samma centrumkåpor till Draco och till Hydra fälgen?
Amarace skrev:Jepp, jag använder då samma till båda.Joppe_Johndeere skrev:Är det samma centrumkåpor till Draco och till Hydra fälgen?
Var som jag misstänkte då.Amarace skrev:Värmeslingor satt på alla 240, kom redan 1970 som standard på Volvo och har funnits där sedan dess.
Haha brorsans tjej började svara på sådana frågor på skoj, o under en viss tid/antal frågor så hade hon en handledare som kontrolerade svaren o gav tips och det var tydligen viktigare att man skrev långt o utförligt än att det var helt rättAmarace skrev:118100 är ju en riktig skitbluff, lurar folk på pengar. Det dom gör är ju att kolla på Wikipedia i bästa fall, om dom inte bara ljuger ihop nåt.
VOLVO 244-883 GL så står min 244a som i paprenaCpt Tuttle skrev:Fast det där med "Volvo 240" är kanske något som har en förklaring.
Finns väl inga bilar som är svensksålda som heter "Volvo 240" i pappren utan de heter ju betydligt längre saker allt som oftast.
En importbil kan ju möjligen skrivas in som en "Volvo 240" däremot. Om det då finns sex stycken röda sådana i registret så genererar en sökning på "Volvo 240" och "Röd" det svaret.
Djo skrev:VOLVO 244-883 GL så står min 244a som i paprenaCpt Tuttle skrev:Fast det där med "Volvo 240" är kanske något som har en förklaring.
Finns väl inga bilar som är svensksålda som heter "Volvo 240" i pappren utan de heter ju betydligt längre saker allt som oftast.
En importbil kan ju möjligen skrivas in som en "Volvo 240" däremot. Om det då finns sex stycken röda sådana i registret så genererar en sökning på "Volvo 240" och "Röd" det svaret.
en fråga vet någon vad 883 är för numer?
AndersKarlsson skrev:Bra koll 118100 har på vissa saker
En volvo amazon b18 motor har en cylindervolym på 1780 cm, 3115 hk vid 6 000 rpm.