X2!!Djo skrev:Ser riktigt snyggt ut det här![]()
Riktigt snyggt. Jobba på

X2!!Djo skrev:Ser riktigt snyggt ut det här![]()
Tack så mycket!Götesson skrev:X2!!Djo skrev:Ser riktigt snyggt ut det här![]()
Riktigt snyggt. Jobba på
TackarDjo skrev:Ser bra ut det härhoppas kardanen vart rak också
Tackar! Kul att höraModspojken skrev:Ett imponerande arbete. Och vilken skön dialekt på Youtube-klippet när ni startar motorn. Västgötar, antar jag?
Är det mot Tidaholm till du bor eller Mariestad? Det lät så på dialekten. Lite skönt släpigt sådär!Kadaver skrev:Tackar! Kul att höraModspojken skrev:Ett imponerande arbete. Och vilken skön dialekt på Youtube-klippet när ni startar motorn. Västgötar, antar jag?Haha ja det stämmer Västgötapöjkar
Polarens dialekt är riktigt bred
Haha, vi tillhör Tidaholm-Hjo trakten typModspojken skrev:Är det mot Tidaholm till du bor eller Mariestad? Det lät så på dialekten. Lite skönt släpigt sådär!Kadaver skrev:Tackar! Kul att höraModspojken skrev:Ett imponerande arbete. Och vilken skön dialekt på Youtube-klippet när ni startar motorn. Västgötar, antar jag?Haha ja det stämmer Västgötapöjkar
Polarens dialekt är riktigt bred
Haha tackar! Kul att få höraDjo skrev:Ser riktigt fint ut det här vill ha faktorn är inte nådigt hög
Hehe tackLina skrev:Fint med dubbla avgasrör hela vägen.
Tackar tackar!john skrev:Grymt bygge
//John
Tack så mycket! Riktigt kul att höraModspojken skrev:Jag säger det igen: imponerande. Det är framförallt roligt att du lägger så stor vikt vid exteriören och ser till att det SER bra ut och inte bara GÅR bra sedan.
Hur gör du med hammarlacken, målar du med pensel eller på något annat sätt? Jag måste fixa till ett par prylar på min gamla 90:a, bland annat ett fäste till främre avgasröret, och ska blästra och måla med dig som förebild..