Först så vill jag återigen tacka Jimmy.
Fantasiskt att du ordnat forum flytten
Sen till er "andra" Att ni har ett angagemang är ABSOLUT POSITIVT.
Men när man vill att "nån annan" ska göra en massa av era ideer positiva som negativa. Jag anser att ni ska tänka 2 gånger.
Annars så finns det risk att ni själva får utföra detta. (baserat på egna erfarenheter inom föreningslivet)
Att klubben som förening upphört det kan vi ju vara överens om. MIN åsikt är att då precis som angivit i denna tråd.
TA bort allt som gäller föreningen.
OM? Sen nån vill dra igång en 200/240 klubb i sverige så hjärtligt välkomna.Det problemet får man ta då.
Jimmy ! Du är i princip "ordförande" För forumet. Se det mest som en formsak.
Du behöver ju hjälp för att hålla ordning bland "barnen"
Det finns ju forumanvändare som har enl mig då dom kritererierna att vara MODRERATORER. Vettigt språk kuskap om ämnet samt tid o vilja. Bland annat så vill jag minnas att Amarace har erbjudit sig att vara en av dessa.
Jag vet att jag sticker ut hakan bland er nu!!! Men Vi alla vill ju ha denna kunskapsbank kvar,
Jag KAN Massor om bilar efter 33 år i bilbranchen. Men jävligt lite om volvo 240. Så jag kan dessvärre inte anse mig ha kunskap att erbjuda mig som moderator.
Men dom som under min tid med 240 har gett mig vettiga svar nominerar jag nu.
JON-erik
Amarace
GT- manen
Cpt -tuttle
Joppe.
Håkano.
Bertone
Naturligtvis så ÄR ni fler men ERA namn har fastnat hos mig.
Så se till att hjälpa Jimmy med att rensa om i forumet och hålla styr på inlägg.
Tack för "ordet" Vid tangenterna Hans schultz alias Schassen