jag vet ju inte om nån uppskattar sådant här men iallafall jag så tycker om att läsa om när folk gjort bort sig, men för att få läsa om sådant så måste man berätta om när man själv har gjort bort sig.
jag börjar med att jag bakade en bil i en crawford dörr på jobbet i dag(bilmekaniker) var en några år gammal avensis. vi var två som kom in genom dörren, jag i bilen och en annan gåändes. jag körde in bilebn mellan lyftarna och konstaterade att jag behöver flytta bilen 10 cm i sidled, jag lägger i baken och börjar baka. då slår det mig att nån dragit igen dörren bakom mig vilket resulterade i en liten "touch". jag körde fram bilen och klev ur och kollade vad som hänt och det blev 2 små märken på kofångaren. dörren blev ju mycket sämre än bilen men den brydde jag mig inget vidare om utan bilen ifråga så värderade jag som viktigare, är ju en kunds bil och det är ju på kunderna vi lever.
kunden blev meddelad och hon skulle höra med sin man vad de skulle ta till för åtgärder, om de accepterar en iprickning med stift eller kräver omlackering
vilken skit känsla ,man fick när det hände..
dagens "jag gjorde bort mig" !
-
- Donator
dagens "jag gjorde bort mig" !
gamla bilar rostar, men det gör ju nya också för den delen.
KlöverN #78
ända stressfläkten jag har är denna
KlöverN #78

- Joppe_Johndeere
Re: dagens "jag gjorde bort mig" !
Jag råkade få med mig upp en sak när jag demonterade en kross på jobb, saken släppte och trillade ner..vilket gjorde att vi fick byta saker för typ 100k... kul? Nej... man kände sig som ett fån i nån vecka...
No Turboshit Just Real Power!
http://www.garaget.org/Joppe_Johndeere
http://www.garaget.org/Joppe_Johndeere
-
- Donator
kul att nån delar med sig..
flera kan ju göra det om de törs
flera kan ju göra det om de törs
KlöverN #78
KlöverN #78

-
Jag är inte rädd att dela med mig men jag kan berätta vad som hände mig på julafton. Vi skypade med min pappa, hans fru Pia och mina farbröder. Ljudet var väldigt dåligt så man hörde inte riktigt vad dom sa. Min ena farbror säger att han har fått anal ställning. Jag tänkte va fan menar han med det så jag frågade minst 3 gånger till men han fortsätter att säga anal ställning. Så jag frågade en sista gång om han verkligen sa anal ställning. Alla började skratta så tårarna sprutade. och självklart var det inte anal ställning han sa utan han hade fått en ANSTÄLLNING.
Humor som man har så skrattade man och det är typiskt mig att höra en sån sak.
Gott nytt år på er!

Humor som man har så skrattade man och det är typiskt mig att höra en sån sak.
Gott nytt år på er!

Är en tjej som har skin på näsan, så akta er små pojkar..*ler*
-
- Donator

KlöverN #78
KlöverN #78

-
man hör ju bara det man vill höra