Är volvo 110 tror den kallas cypress grönvolvo244glt skrev:Får man fråga vad det är för färg kod på lacken och om det är original?
Annars väldigt roligt projekt du håller på med!
Mvh
marcusg skrev:Är volvo 110 tror den kallas cypress grönvolvo244glt skrev:Får man fråga vad det är för färg kod på lacken och om det är original?
Annars väldigt roligt projekt du håller på med!
Mvh
Ska se om jag hinner i veckan så ska jag lägga upp lite bilder.LuvaN skrev:Santsant, synd att forumet kraschade, hade velat se rostlagningen!
Ase skrev:Ball biltrevligt med t5 i 240!!
Fönsterlisten du använder till framrutan, finns den att köpa ny?
Ja men som tur var så va alla balkar i väldigt gott skick, som vanligt såg det så mycket bättre ut när man var och handlade bilen. Men men man har ju lärt sig väldigt mycket på resan vilket jag är väldigt glad för och kommer ha med mig i resten av mitt liv.LuvaN skrev:Hojja, ja som tycker min 242 är lite smårostig, men dedär va 90% mer rost än vad min har
Är bara en gummilist men som sagt du måste ha den nya rutan också, om du inte har något finurligt sätt att fästa listen.Ase skrev:OH MY GOD vilket grymt jobb du gjort![]()
Får fundera lite på listen.... Funkar det att skicka isf, är det bara en "gummilist" eller är det en klädd aluprofil?
2 enklar svar (finns inga dumma frågor)AxelGLT skrev:Två dumma frågor.
Hur besiktar man en sån sen?
Varför är det för fördel med att ha flera huvudbromscylindrar?
// Axel
Hyrde har för mig att allt till blästringen gick på ca 1000:- väl värt pengarna enligt mig...Djo skrev:Ser bra ut![]()
den där släppkäran (blästringsutrustningen) något du äger eller är det något dyligt man kan hyra?