Skräptråden
-
Re: Skräptråden
Vilka herrejössespriser :O
http://www.blocket.se/skaraborg/Ovanlig ... m?ca=6&w=3
Hittade även hållaren för 3 st mätare i radiofacket, han skulle ha 1,000 UTAN mätare.....
http://www.blocket.se/skaraborg/Ovanlig ... m?ca=6&w=3
Hittade även hållaren för 3 st mätare i radiofacket, han skulle ha 1,000 UTAN mätare.....
-
- Kontakt:
-
- Donator
Hoppas någon finner tid att överta domänen för detta forum. Vore tråkigt om det gick i graven.
Anders
Anders
Volvo 245 GL -88 - Såld
Volvo 240 GL -88 - Såld
Volvo 945 S -95 - Säljes i delar
Nissan Sunny N13 -90 - Bruksbil
Volvo 245 GL -90 - Projektbil
Volvo 240 GL -88 - Såld
Volvo 945 S -95 - Säljes i delar
Nissan Sunny N13 -90 - Bruksbil
Volvo 245 GL -90 - Projektbil
-
-
Clas Ohlsson hade 50% på sin rea idag. Jävlar vilken rusning det blev.
-

Handlade mig en sextonvarvare igår....
240-lös stackare som haft 245 L -78 samt. 245 GL -81
-
Såg det pågrund av ditt inlägg här skulle vara förjävla trist om dom skulle lägga ner denna sida förjävla trist hoppas någon tar över den.antote skrev:Hoppas någon finner tid att överta domänen för detta forum. Vore tråkigt om det gick i graven.
Anders
Nu är det slut på 240 tiden, Bilen såldes 2017-04-30 till en Volvo tokig värmlänning.
-
- Donator
- Kontakt:
Fösta inlägget i Skräptråden på nya forumet!
Lite ovant med det här temat bara, allt känns bakvänt! Går det att ändra tillbaka till det "normala"? Kikade bland inställningarna men lyckades inte hitta något..

Lite ovant med det här temat bara, allt känns bakvänt! Går det att ändra tillbaka till det "normala"? Kikade bland inställningarna men lyckades inte hitta något..
245 GL -90 "OFE" | 245 DL -77 "FAZ" | 244 GLE -89 "EDM" | V90 -98 "PBG"
samt KABE'n och en hel del 2/7/900-bilar på tillfälligt besök!
-
Är detta den nya addresen vi ska använda eller hur funkar detta blire den gammla sedan eller?
Nu är det slut på 240 tiden, Bilen såldes 2017-04-30 till en Volvo tokig värmlänning.
-
forum.w................ är en tillfällig adress, när all trafik styrs hit så kommer den vanliga adressen att funka här.Djo skrev:Är detta den nya addresen vi ska använda eller hur funkar detta blire den gammla sedan eller?
-
Blev just uppringd av Hematologen på HS. Ska dit redan på torsdag för undersökning och eventuell operation av vad jag nu har fått för klump under käken då den gör så ont. Är rädd för cancer, men får inte måla fan på väggen förrän nån kunnig undersökt kulan.
-
Kommer inte att vara så ofta här pga dagens erfarenheter t.v. Fick både positiva och negativa nyheter om mej.
-
Nav med lager skiljer från 81-. Sen kan det vara lite olika skillnader för infästning av bromsrör mm, men det passar bara du kommer ihåg vilket du bytt nästa gång det är dax för nya hjullager.Tobbe skrev:Hur var det nu, skiljer det nåt mellan årsmodellerna på fjäderben? Navet var annorlunda på dom nyare?
Fick underkänt på 78:ans fjäderskål o fundera på fjäderben från en 84 om det funkar? (Har nämligen ett fint sånt fjäderben med bra skål på skrotbilen.)
-
Det där var ett tag sedan jag skrev hehe, jag fixade ny skål till fjäderbenet på 78:an iallafall.Lazze S skrev:Nav med lager skiljer från 81-. Sen kan det vara lite olika skillnader för infästning av bromsrör mm, men det passar bara du kommer ihåg vilket du bytt nästa gång det är dax för nya hjullager.Tobbe skrev:Hur var det nu, skiljer det nåt mellan årsmodellerna på fjäderben? Navet var annorlunda på dom nyare?
Fick underkänt på 78:ans fjäderskål o fundera på fjäderben från en 84 om det funkar? (Har nämligen ett fint sånt fjäderben med bra skål på skrotbilen.)
-
Lägger snart kanske näsan uppåt, så nu gäller det att sälja av då brorsan inte är så insatt i Volvodelar, och hyresvärden kommer att köra allt på tippen när jag är borta. Tråkigt då mycket intressant ligger och väntar. Blir nog att bombardera Tradera med småsaker, men stora saker vet jag inte hur jag ska göra med.
-
- Moderator
- Kontakt:
Lazze S skrev:Lägger snart kanske näsan uppåt, så nu gäller det att sälja av då brorsan inte är så insatt i Volvodelar, och hyresvärden kommer att köra allt på tippen när jag är borta. Tråkigt då mycket intressant ligger och väntar. Blir nog att bombardera Tradera med småsaker, men stora saker vet jag inte hur jag ska göra med.
det var ju inga bra nyheter vi får väll hoppas att läkarna har fel och att du blir kvar ett bra tag till
MVH Rakskuret
-
Detta låter inte bra, du skrev att de va negativa och positiva saker de sa om dig. Så de kan bli bra med dig eller? Hoppas jag!Lazze S skrev:Lägger snart kanske näsan uppåt, så nu gäller det att sälja av då brorsan inte är så insatt i Volvodelar, och hyresvärden kommer att köra allt på tippen när jag är borta. Tråkigt då mycket intressant ligger och väntar. Blir nog att bombardera Tradera med småsaker, men stora saker vet jag inte hur jag ska göra med.
// Benjamin Filip Götesson
-
Den kommer ev att gå i pressen snart då köparen inte hört av sej på länge. Kommer från onsdag att ligga på operation och är inte alltid tillgänglig på nallen eller datorn.Danne Engberg skrev:Den skulle stå bättre hemma hos mig lasse
-
- Donator
- Kontakt:
Man ska inte gå och oroa sig över att behöva ligga med näsan uppåt i en etta med jordvärme, den dagen kommer ändå för alla - garanterat. Inte mycket att fundera på om det sker imorgon eller om hundra år tycker jag.
Lev livet nu och var glad för det lilla som trots allt är bra!..
Själv så kom jag hem med en ny bil igår. Inte så mycket att glädjas över på tal om det men... En 460 GL -94 som gått 14.000 mil.
Avställd och obes, dåliga året runt-däck på rostiga plåt, läcker kylvätska, men dragkrok och antagligen bra batteri då den trots allt startade efter att ha stått hela vintern.
Bilen är jätterostig utvändigt och ful i både lack och plåt. Vart även ett "bra att veta" på rost i golv på bes. i höstas där den inte gick igenom.
Spindelled, styrled, handbroms och en del annat smått och gott (torkare, baklykta m.m..) vart domen då.
Fick skrothögen för en tusenlapp och kostade 300 spänn i soppa för att hämta hem dem, men borde väl kunna fixa 2:orna relativt lätt och förhoppningsvis göra en liten vinst när den säljs som sk. och bes..
Har förvisso aldrig gått plus på någon bilaffär, men man kan ju få hoppas.
Lev livet nu och var glad för det lilla som trots allt är bra!..

Själv så kom jag hem med en ny bil igår. Inte så mycket att glädjas över på tal om det men... En 460 GL -94 som gått 14.000 mil.
Avställd och obes, dåliga året runt-däck på rostiga plåt, läcker kylvätska, men dragkrok och antagligen bra batteri då den trots allt startade efter att ha stått hela vintern.

Bilen är jätterostig utvändigt och ful i både lack och plåt. Vart även ett "bra att veta" på rost i golv på bes. i höstas där den inte gick igenom.
Spindelled, styrled, handbroms och en del annat smått och gott (torkare, baklykta m.m..) vart domen då.
Fick skrothögen för en tusenlapp och kostade 300 spänn i soppa för att hämta hem dem, men borde väl kunna fixa 2:orna relativt lätt och förhoppningsvis göra en liten vinst när den säljs som sk. och bes..
Har förvisso aldrig gått plus på någon bilaffär, men man kan ju få hoppas.

245 GL -90 "OFE" | 245 DL -77 "FAZ" | 244 GLE -89 "EDM" | V90 -98 "PBG"