Så nu slipper man tänka på det varje gång man kollar på bilen, att den bara står och skäms men nu kan man ju åka ut när man känner för det

Skönt när det går så enkelt!Samuel skrev:Igår åkte jag in med min 75a till besiktningen, gick igenom med blanka papper bortsätt från ett glappande bromsljus, men krävdes ingen efterkontroll för det, jag är mindre chockad eftersom den stått sedan oktober, men kördes 2mil till besiktningen![]()
Så nu slipper man tänka på det varje gång man kollar på bilen, att den bara står och skäms men nu kan man ju åka ut när man känner för det
Till trälistsatsen som kom i början på 90-talet fanns den till M47 och träinlägg till elhissarmstöden. La ut en bildserie på gamla forumet på en ny Classic 245. Det mesta gick till Italien.Enbacka skrev:Har det funnits växelspaksknoppar i trä som tillbehör någon gång? eller är det bara eftermarknads? Hittade en som sitter som ett smäck på en volvospak men det finns inga märkningar eller nummer på den
Såhär ser den utLazze S skrev:Till trälistsatsen som kom i början på 90-talet fanns den till M47 och träinlägg till elhissarmstöden. La ut en bildserie på gamla forumet på en ny Classic 245. Det mesta gick till Italien.Enbacka skrev:Har det funnits växelspaksknoppar i trä som tillbehör någon gång? eller är det bara eftermarknads? Hittade en som sitter som ett smäck på en volvospak men det finns inga märkningar eller nummer på den
GMS skrev:ingen här som var på höstmarknaden på Lugnet i Falun? Fanns lite "jesusgrejer" där bland annat flång nya lycktor till 75-78, ett volvo orginal takräcke till 245 nytt i kartong och nya dörrsidor till 242.
Passar 80tals så då borde dom även passa äldre.Tobbe skrev:740-turbofälgar passar utan problem på en 70-tals 240 va?
Jo sant, tack.Lazze S skrev:Passar 80tals så då borde dom även passa äldre.Tobbe skrev:740-turbofälgar passar utan problem på en 70-tals 240 va?