Jag kom iväg lite sent och kom dit 8.20. Då var det jättemycket folk där redan. Så jag antar att om man skulle fynda så skulle man ha varit där först i kön när de öppnade kl 8. Jag hittade inget på min inköpslista, men så har jag ingen veteranbil heller.
Däremot var det kul att se att de höll på att renovera en gammal SAAB 95. Det var också en bilutställning i hallen. Jag tog lite bilder på bilarna.
Det fanns en del äldre bilar ute på parkeringen i parkeringskaoset. Synd att de inte hade planerat parkeringen så att de som kom dit i sina finbilar kunde stå lite mer samlat.
Köpte inget, men kom hem med komplett svart GT/GLT list under strålkastare 78-80.
Alltid kul att titta på gammalt skrot. Fanns endel 240 delar, nytt och beg.
Häftigast var en gammal Volvo verkstadsskylt från 50-talet
Allinug skrev:Jag kom iväg lite sent och kom dit 8.20. Då var det jättemycket folk där redan. Så jag antar att om man skulle fynda så skulle man ha varit där först i kön när de öppnade kl 8. Jag hittade inget på min inköpslista, men så har jag ingen veteranbil heller.
Däremot var det kul att se att de höll på att renovera en gammal SAAB 95. Det var också en bilutställning i hallen. Jag tog lite bilder på bilarna.
Det fanns en del äldre bilar ute på parkeringen i parkeringskaoset. Synd att de inte hade planerat parkeringen så att de som kom dit i sina finbilar kunde stå lite mer samlat.
Själv kom jag pga av billöshet tyvärr inte alls dit. Så därför vore det extra kul få se bilder därifrån!
Den 28/3 är de dags igen för Classic motors marknad i Västerås igen för den som är intresserad.
Åker nog inte dit för mycke moppedelar o annat skit som inte har med motorhobbyn att göra....