Ska tydligen hämtas i slutet av nästa vecka för att renoveras upp igen efter 4 år i andras ägo.

Det finns ju en del som har en alldeles särskild förmåga att åstadkomma fiasko av det mesta runt sig tyvärr.Cpt Tuttle skrev:Tråkigt, det är nästan skickligt hur vissa kan få bilar att förfalla så fort, jag menar, mitt sinne för bilvård är nära på obefintligt men tycker att jag brukar ändå inte lyckas förvandla fullt dugliga bilar till skrot på ett par år.
tråkigt tråkigt hoppas endå på ett par bilder och kanske en projekt tråd.Danne Engberg skrev:den e ganska "fucked up"
trevligt med projekt tråd.Danne Engberg skrev:Vi ska nog ordna en projekt tråd
Fredrik : Lätt att vara efterklok
Då får du allt slänga upp en bild på stackarn!Danne Engberg skrev:japp den står hemma på uppfarten
Hehe... den va bra "pappas gamla ragg" !!Cpt Tuttle skrev:Jaja, jag får väl hoppas att det är lugnt så länge grabben bara drar hem pappas gamla bilar och håller sig från pappas gamla ragg, eller?
som sakt en projekt tråd så blire toppenDanne Engberg skrev:Haha. Ja bilder kan väl fixas. Lådan är nu riven pga före detta ägare dödat den. Fanns knappt någon yta kvar och det var en spricka tvärsöver. Dessutom har det någon gång under resan från skokloster bytts från min nästan nya sinter till en originalkoppling.
Bilen ska återställas till utseendet som var när jag ägde den.
Premiär visning kommer troligen ske på Örebroträffen nästa år.