Givetvis på 240,

Mvh Pontus
För det första kommer det att sänka värdet på bilen och var skall du ha reservhjulet, liggande löst på golvet?PontusJohansson skrev:Tjena, är det nån här som har kapat bort reservhjuls baljorna? Hade var bussigt om nån kunde lägga upp lite bilder på hur de blir att se ut. Och finns de nå för och nackdelar med att ta bort dom?
Givetvis på 240,![]()
Mvh Pontus
Titta på en 242 GT, det är std på en sån utan baljor.PontusJohansson skrev:Tjena, är det nån här som har kapat bort reservhjuls baljorna? Hade var bussigt om nån kunde lägga upp lite bilder på hur de blir att se ut. Och finns de nå för och nackdelar med att ta bort dom?
Givetvis på 240,![]()
Mvh Pontus
"GT-baljor" fanns som ekonomi plåt förr, vet inte hur det går att finna nu.Roger skrev:Titta på en 242 GT, det är std på en sån utan baljor.PontusJohansson skrev:Tjena, är det nån här som har kapat bort reservhjuls baljorna? Hade var bussigt om nån kunde lägga upp lite bilder på hur de blir att se ut. Och finns de nå för och nackdelar med att ta bort dom?
Givetvis på 240,![]()
Mvh Pontus
/Roger
Tack, de ska jag kolla upp!dan77 skrev:"GT-baljor" fanns som ekonomi plåt förr, vet inte hur det går att finna nu.Roger skrev:Titta på en 242 GT, det är std på en sån utan baljor.PontusJohansson skrev:Tjena, är det nån här som har kapat bort reservhjuls baljorna? Hade var bussigt om nån kunde lägga upp lite bilder på hur de blir att se ut. Och finns de nå för och nackdelar med att ta bort dom?
Givetvis på 240,![]()
Mvh Pontus
/Roger
Det var ju en klassiker på -90 talets början att byta från standard till GT:ns.
Sedan var de dom som bara kapade ur och la i en rak plåt (Raggar baljor) men det ser inget vidare ut.