Sida 1 av 1

ta bort reservhjulsbaljorma

Postat: 12 december 2011, 23:22
av PontusJohansson
Tjena, är det nån här som har kapat bort reservhjuls baljorna? Hade var bussigt om nån kunde lägga upp lite bilder på hur de blir att se ut. Och finns de nå för och nackdelar med att ta bort dom?
Givetvis på 240, ;)
Mvh Pontus

Re: ta bort reservhjulsbaljorma

Postat: 12 december 2011, 23:48
av LuvaN
Personligen tycker jag det ser förjävligt ut utan baljorna på plats.

Re: ta bort reservhjulsbaljorma

Postat: 13 december 2011, 03:41
av janneR
PontusJohansson skrev:Tjena, är det nån här som har kapat bort reservhjuls baljorna? Hade var bussigt om nån kunde lägga upp lite bilder på hur de blir att se ut. Och finns de nå för och nackdelar med att ta bort dom?
Givetvis på 240, ;)
Mvh Pontus
För det första kommer det att sänka värdet på bilen och var skall du ha reservhjulet, liggande löst på golvet?

Mvh Janne

Re: ta bort reservhjulsbaljorma

Postat: 13 december 2011, 06:31
av Roger
PontusJohansson skrev:Tjena, är det nån här som har kapat bort reservhjuls baljorna? Hade var bussigt om nån kunde lägga upp lite bilder på hur de blir att se ut. Och finns de nå för och nackdelar med att ta bort dom?
Givetvis på 240, ;)
Mvh Pontus
Titta på en 242 GT, det är std på en sån utan baljor.


/Roger

Re: ta bort reservhjulsbaljorma

Postat: 23 december 2011, 19:54
av dan77
Roger skrev:
PontusJohansson skrev:Tjena, är det nån här som har kapat bort reservhjuls baljorna? Hade var bussigt om nån kunde lägga upp lite bilder på hur de blir att se ut. Och finns de nå för och nackdelar med att ta bort dom?
Givetvis på 240, ;)
Mvh Pontus
Titta på en 242 GT, det är std på en sån utan baljor.


/Roger
"GT-baljor" fanns som ekonomi plåt förr, vet inte hur det går att finna nu.
Det var ju en klassiker på -90 talets början att byta från standard till GT:ns.
Sedan var de dom som bara kapade ur och la i en rak plåt (Raggar baljor) men det ser inget vidare ut. :)

Re: ta bort reservhjulsbaljorma

Postat: 23 december 2011, 20:13
av PontusJohansson
dan77 skrev:
Roger skrev:
PontusJohansson skrev:Tjena, är det nån här som har kapat bort reservhjuls baljorna? Hade var bussigt om nån kunde lägga upp lite bilder på hur de blir att se ut. Och finns de nå för och nackdelar med att ta bort dom?
Givetvis på 240, ;)
Mvh Pontus
Titta på en 242 GT, det är std på en sån utan baljor.


/Roger
"GT-baljor" fanns som ekonomi plåt förr, vet inte hur det går att finna nu.
Det var ju en klassiker på -90 talets början att byta från standard till GT:ns.
Sedan var de dom som bara kapade ur och la i en rak plåt (Raggar baljor) men det ser inget vidare ut. :)
Tack, de ska jag kolla upp! :)