Jag är inne på tyska kvalitet men det måste inte vara de.
Tyvärr är inte kontot det största, så under 100 000:- ska de vara.
Har inte bestämt om de ska vara bensin eller diesel heller.
Kom gärna med förslag

Mvh/Benjamin
Jag har en 245 men sambon vill inte åka i den, plus att hon kan nog inte kontrollera turbon i vinterväglagDandanRacing skrev:Volvo 245?![]()
![]()
Köpte vi då forden paja och den nya bilbarnstolen ändå inte passade i skrället![]()
Ett tips är att kolla så en bilbarnstol går att få in, gärna stol nummer två med för den är mycket större..
Grattis!
//Andreas
Inget franskt, sen går nog de mesta bra. Helst tyskt, väldigt inne på audi a4, a6, så har ni några erfarenheter på dessa motages de varmt.240_kalle skrev:spelar märke någon roll?
Åker själv en en MB W211 kombi, gillar den som fasen, åker som en kung, grym kvalitetskänsla och ett jättebagageJim skrev:Mercedes W210 eller W211. ganska stora och jävligt sköna att köra och åka.
W211 är ganska dyr. dom brukar kosta runt 100.
W210 kan du få för allt mellan 20-60. men dom har en förmåga av att rosta ganska duktigt, sen om de är en diesel kan dom ha gått 40-50k. dock brukar dom gå jävligt mkt mer
Har dem lite i baktanken också. Dock är ju superben snyggare men som alltid så är de priset som är största boven.Jon-Erik skrev:Glöm inte Skoda.
En senare Octavia är i det mesta en billigare VW.
Trevliga bilar!!
Kan inte dem olika modellerna så bra på bmw, vad är det för årsmodeller?Råda skrev:I din budget skulle jag iaf tittat på en av de senare årsmodellerna av BMW E39 Touring (kombi), gärna med M-paketet.
Kolla på autopower och deras modell och beg.guide. http://www.autopower.se/
Gillar inte designen eller känslan i Audi-bilarna. Och faktum att dom inte finns i bakhjulsdrift är ju ett stort minus med. Varje gång jag kör fwd blir jag förbannad och svär över den obefintliga vändradien