Fick väldigt blodad tand efter jag våldade på Mantorp i sommras. Men inget kändes rätt på bilen.. Saker som man inte känner så ofta när man är ute på gatan.

Har börjat skruva ner bilen och ska skrapa, slipa, spackla och lacka den ordentligt den här gången. Men självklart med rejsfinnish

Sen blir det att byta ut motor. Köpte en b230fk -97 istället för min gamla b23et. Tanken va ifrån början att slipa om b23 veven så jag får ut 2.5liter ur den men efter jag kollat lite priser så är det vettigare att köpa en rsi vev från usa till b230in istället.

En sak jag insåg snabbt på mantorp va att väghållningen va urusel. Inget kändes bra.. Har väl inte oändligt med pengar att slänga ner på bilen i vinter så jag fick ett par ställbara dämpare av knotan som bara låg och samlade damm. Ska modifiera mina fjäderben så jag kan ha ställbara fjädrar. Och sen blir det att leta efter några vettiga dämpare.

Sen märkte jag att mina bromsar inte gjorde något bra jobb. Det hade förmodligen med dåliga belägg och dålig bromsvätska att göra men jag fick ett erbjudande om att köpa 6kolvs ok och 330 skivor till ett mycket bra pris så jag kunde inte låta bli

Min deadline jag har nu är att karossen ska vara lackad och klar för att börja montera innan nyår.